•  Gratis verzending vanaf €10,-
  •  Veilig betalen
  •  Snelle levering
  •  14 dagen bedenktermijn

Klachtafhandeling


Wij vinden het erg vervelend als u niet tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Verkeerd artikel ontvangen of bestelling incompleet geleverd?
IVOL streeft ernaar om uw bestelling zo correct mogelijk te verwerken. Desondanks kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat er een verkeerd artikel geleverd wordt of dat uw bestelling incompleet geleverd wordt. Neem in een dergelijk geval altijd zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur na levering contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Defect of beschadigd artikel ontvangen of een klacht over de kwaliteit van één van onze producten?
Meestal kunnen wij klachten over een defect of beschadigd product via telefonisch contact niet goed beoordelen. Wij vragen u daarom om foto's maken en deze per e-mail naar ons toe te zenden. Dan kunnen wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Indien u een beschadigd of defect artikel heeft ontvangen dient u dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur na levering bij ons te melden.


IVOL
Habraken 2327
5507 TK  Veldhoven 
Nederland
T: 040 - 254 28 23 (internationaal: +31 40 254 28 23)
F: 040 - 254 73 59

Klik hier om contact met ons op te nemen per e-mail

Wij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 u.

IVOL is aangeloten bij Stichting Webshop Keurmerk.